Dział badań oraz pomiarów

Przez wiele lat pracy wykonaliśmy setki testów oraz rożnego rodzaju pomiarów oraz testów naszych produktów. Doświadczenie jakie posiadamy pomaga nam przy budowie nowych prototypów rożnego rodzaju akumulatorów do różnych zastosowań.

Staramy się rozwijać i nie zaprzestajemy nowych pomiarów i testów tak aby w realny sposób wiedzieć jak pracują nasze produkty.

Sprawdzamy temperaturowo nasze akumulatory podczas testów gdy akumulator jest obciążony prądowo. Sprawdzamy również temperaturę złączy, kabli oraz BMS podczas procesu rozładowania oraz ładowania po teście tak aby wiedzieć ze akumulator jest sprawny.

Musimy pamiętać ze pojemność znamionowa akumulatora będzie mniejsza od pojemności realnej o około 10%. Spowodowane jest to wieloma czynnikami takimi jak spadek pojemności ogniw pod obciążeniem, czy tez pozostawieniu niewykorzystanej przez BMS.

Poniższy przykład przedstawia test jednego z seryjnie budowanych akumulatorów do którego zostały wykorzystane ogniwa o mniejszym prądzie rozładowania i większej pojemności SAMSUNG 35E. Test wykonany jest w temperaturze otoczenia 21 stopni Celsjusza.
Akumulator ma napięcie 36V oraz pojemność 10Ah i jest on poddany testowi rozładowania pod obciążeniem stałym 10A.
Na zdjęciach termowizyjnych można zobaczyć temperaturę samego akumulatora podczas procesu rozładowywania, temperaturę złącz, przewodów, bezpiecznika oraz pracy BMS.
Na wykresie z rozładowania widać cały proces jak napicie spada wraz z upływem czasu za do momentu odcięcia przez BMS.

Poniższy przykład przedstawia test jednego z  seryjnie budowanych akumulatorów do którego zostały wykorzystane ogniwa wysoko prądowe o większych prądzie rozładowania i mniejszej pojemności SAMSUNG 25R. Test wykonany jest w temperaturze otoczenia 21 stopni Celsjusza.

Akumulator ma napięcie 48V oraz pojemność 29Ah  i jest on poddany testowi rozładowania pod obciążeniem stałym 20A.

Na zdjęciach termowizyjnych można zobaczyć temperaturę samego akumulatora podczas procesu rozładowywania, temperaturę złącz, przewodów oraz BMS.

 Na wykresie z rozładowania widać cały proces jak napicie spada wraz z upływem czasu aż do momentu odcięcia przez BMS.